در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه چهل و دوم نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15340 ■ 1402/01/21 11:05

انتشار صورتجلسه چهل و دوم نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


چهل و دومین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 42

چهل و دومین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 17:30 روز یکشنبه 20 فروردین ماه ۱۴۰2، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، هادی عامل و آرش دادگر و احسان فکا به عنوان بازرس در محل موسسه فرهنگی و هنری "ب "واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

 

*در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت آقای ارسلان گل محمدی موافقت کرد.

 

  • مقرر شد هماهنگی با آقای دکتر اگاه در خصوص برپایی جلسه با کانون کارگردانان سینما صورت گیرد.
  • در خصوص برپایی مراسم شب کارگردان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در خصوص اهدا مدالیوم و تقدیر از کارگردانان گفتگو شد و مصوب شد هر کدام از حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را برای برپایی مراسم شب کارگردان در تاریخ 9 اردی بهشت ماه و به مناسبت هفته بزرگداشت تئاتر در جلسه آینده اعلام کنند.
  •  مقرر شد احسان حاجی پور لیستی افرادی که در ادوار گذشته مدالیوم کانون کارگردانان به آنها اهدا شده است را آماده کرده و به هیئت مدیره ارائه نماید.
  • احسان حاجی پور گزارشی در خصوص فرایند آماده سازی کارت های عضویت اعضا ارائه داد.
  • در خصوص پیشنهاد انتشار مجله دیجیتالی از طریق انجمن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و احسان حاجی پور به عنوان سردبیر این مجله انتخاب شد و مقرر شد برنامه خود را برای انتشار و نوع محتوای این مجله دیجیتالی که قرار است به صورت فایل pdf در فضاهای منتشب به انجمن منتشر شود ارائه نماید.
  • شهرام گیل آبادی و آرش دادگر پیشنهادات خود را در خصوص انتشار کتاب های انجمن مطرح کردند و مقرر شد در جلسه آینده در خصوص این پیشنهادات بحث و جمع بندی صورت گیرد.
  • پیشنهاد انتشار 4 دفتر کارگردانی تئاتر، در سال پیش رو مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد آرش دادگر مسئولین این پروژه را بر عهده داشته باشد و تیم تحریریه، دبیر و اعضا این کارگروه را انتخاب کرده و 4 موضوع نیز برای انتشار انتخاب نماید. مقرر شد این دفتر ها در هر فصل منتشر شوند.
  • شهرام گیل آبادی در خصوص رایزنی های صورت گرفته با شرکت "باهمرو" در خصوص اهدای کارتهای این شرکت در جهت اعطای تسهیلات رفاهی به اعضا انجمن گزارشی ارائه داد و مقرر شد پیگیری های لازم برای اهدا این کارت ها صورت گیرد و اطلاع رسانی های لازم نیز انجام شود.

 

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 19:30 به پایان رسید.                         

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r