در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه سی و هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15332 ■ 1401/09/10 21:43

انتشار صورتجلسه سی و هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


سی و هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 38

 

سی و هشتیمن جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 18:00 روز پنجشنبه 9 آذر ماه آذر‌ماه ۱۴۰1، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، هادی عامل، آرش دادگر و احسان فکا و مجید کریمی به عنوان بازرسان در محل موسسه فرهنگی و هنری "ب "واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

 

با توجه به دعوت هیئت مدیره برای برپایی جلسه هم اندیشی در این جلسهخانم عاطفه معینی آقایان: صدرالدین زاهد، حسین کیانی، دکتر مسعود دلخواه، علی شمس، غلامرضا عربی، فریبرز قربان زاده، مصطفی کوشکی، میثم عبدی و محمد مهدی خاتمی به عنوان مهمان حضور داشتند.

 

  • حاضران در خصوص دستگیری حمید پورآذری از اعضا انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و شرایط حضورش در بازداشتگاه صحبت کردند و این اقدام را محکوم کردند.
  • حاضرین در خصوص مسائل صنفی و شرایط پیش آمده اجتماعی بحث و گفتو کردند و اعضا حاضر در جلسه در خصوص مسائل مختلفی از جمله: پیگیری مسائل صنفی، انفعال شدیدی خانه تئاتر، پیشنهاد برگزاری نشست بزرگ کارگردانان تئاتر ایران، هم گرایی خانواده تئاتر، نسبت تئاتر با شرایط امروز، نوع واکنش انجمن صنفی به اتفاقات اخیر اجتماعی و صنفی و ... به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
  • حسین کیانی با اشاره به این که تئاتر سلاح ماست و نباید خود ار خلع سلاح کنیم پیشنهاد کرد اگر نشست بزرگ کارگردانان برپا شد در پیایان این جلسه اعلام موضع قاطعانه ایی داشته باشیم و اعلام شود همه کارگردانان تئاتر ایران می خواهند از یکدیگر در این شرایط عجیب حمایت کنند.
  • علی شمس پیشنهاد حمایت مالی انجمن از اعضایی که در این شرایط گرفتار شده اند را داد و در خصوص اعلام رسمی موضع در قبال مسئه سانسور نظرات خود ار مطرح کرد.
  • صدرالدین زاهد در خصوص چالش های موجود در خصوص مسائل صنفی صحبت کرد
  • مصطفی کوشکی نیز  در خصوص رد شدن از تمام سانوسرهای موجود و ایجاد یک کنش نظرات خود را مطرح کرد.
  • فریبرز قربان زاده در خصوص ایجاد واکنش صنفی ئ ارتباط ان با حل کنش بزرگتر در جامعه صحبت کرد
  • - میثم عبدی خواستار ارائه بیانیه ای با مصادیق دقیق شد
  • مسعود دلخواه با اشاره به اینکه بهتر است در شرایط فعلی کار نکرد تا اینکه تن به سانسور داد ولی چاره ایی نیز جز انجام کار نیست به بیان نظارت خود پرداخت.
  • مقرر شد انجمن جلسات هم اندیشی دیگری نیز با سایر اعضا و اهالی تئات رترتیب دهد و در خصوص برگزاری جلسه بزرگ کارگردانان تصمیم گیری شود.

 

این جلسه به مدت 180 دقیقه برپاشد و در ساعت 21:00 به پایان رسید.

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r