در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه سی و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15327 ■ 1401/08/15 12:31

انتشار صورتجلسه سی و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


سی و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 36

سی و ششمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 20:00 روز شنبه 14 آبان‌ماه ۱۴۰1، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، هادی عامل، آرش دادگر، و احسان فکا به عنوان بازرس در محل موسسه فرهنگی و هنری "ب "واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

 

*در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت آقایان: محمد مساوات و محمد(کامبیز) بنان موافقت کرد.

 

- نمونه طراحی های گرافیکی انجام شده برای کارت های عضویت اعضا انجمن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تغییراتی در آن ها صورت گرفته و مجددا برای اعلام نظر اعضا هیئت مدیره در گروه منتشر شود.

 

- هادی عامل گزارشی از آخرین نشست نمایندگان انجمن ها با هیئت مدیره مرکزی خانه تئاتر ارائه کرد.

 

- مصوب شد با توجه به نیاز به تولید محتوا، جمع آوری اطلاعات و بانک اطلاعاتی فعالیت های هنری اعضا و به روزرسانی مطالب وب سایت انجمن، همچنین پیگیری امور اداری و دیوانی انجمن بودجه ایی برای این منظور در نظر گرفته شود

اعضا هیئت مدیره مبالغ زیر را برای هرکدام از بخش های مشخص شده تا پایان سال جاری (1401) مصوب کردند:

  1. بودجه امور اداری و دیوانی: 000/000/150 ریال
  2. بودجه مربوط به تولید محتوا وب سایت انجمن: 000/000/100 ریال

 

- همچنین با توجه به نیاز انجمن به سیستم کامپیوتری به منظور نصب برنامه های اداری و حسابداری و مابقی نیازهای جاری مصوب شد یک دستگاه لپ تاپ تا سقف مبلغ حداکثر 000/000/250 ریال خریداری شود.

 

- در خصوص شرایط پیچیده به وجود آمده در جامعه و تاثیرات آن بر بدنه تئاتر ایران و مشکلات پیش آمده برای گروه های نمایشی و همچینین اختلاف نظر شدید ایجاد شده بین طیف های مختلف جامعه کارگردانی در خصوص اجرا رفتن و یا عدم اجرای آثار نمایشی در شرایط امروزی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این خصوص مصوب شد جلسه هم اندیشی با عنوان" اجرا رفتن یا نرفتن؟" با حضورکارشناسان حوزه های مختلف از جمله جامعه شناسی، حقوق و کارگردانان مختلف تئاتر ایران و با حضور اعضا انجمن طی روزهای آینده برگزار شود. مقرر شد درباره این موضوع نظرسنجی از اعضا شکل گرفته و همچینین در این نشست کارگروهی تخصصی تشکیل شده و ضمن تبادل آرای مختلف در نهایت به نظری کارشناسی رسیده و با اجماع این نظر و نتیجه نظر سنجی از اعضا به عنوان نظر انجمن صنفی در این زمینه منتشر شود.

در خصوص مکان این نشست نیز بحث وتبدل نظر صورت گرفت و حاضرین با برپایی این نشست فرهنگی در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان موافقت کردند.

همچینین اسامی مختلفی از کارگردانان تئاتر ایران برای حضور به عنوان سخنران در این نشست بررسی شد و لیست پیشنهادی تعیین گردد؛ مقررشد با همفکری اعضا هیئت مدیره از میان این اسامی دبیر جلسه تعیین و مقدمات لازم برای برپایی جلسه به فوریت فراهم شود.

- مصوب شد با توجه به مطالبات جدی اعضا انجمن در اظهارات پی در پی خود از خانه تئاتر و انتقال این موضوع به اعضا هیئت مدیره انجمن صنفی برای اعلام موضع خانه تئاتر در قبال رخدادهای اجتماعی، مشکلات امروز تئاتر و جامعه تئاتر کشور و ضرورت حمایت و پشتیبانی از اعضا دستگیر شده در رخدادهای اخیر، این خواست عمومی قاطبه اعضا انجمن کارگردانان برای ایجاد همگرایی، جمع گرایی و دوری از واگرایی و تک‌روی انجمن به صورت نامه ایی به هیئت مدیره خانه تئاتر ارائه شود.

 

 

این جلسه به مدت 210 دقیقه برپاشد و در ساعت 23:30 به پایان رسید.           

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r