در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه سی و دومین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15323 ■ 1401/03/01 12:05

انتشار صورتجلسه سی و دومین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


سی و دومین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 32

سی و دومین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 20:00 روز شنبه 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰1، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، آرش دادگر، مجید گیاهچی، شکرخدا گودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس در محل موسسه فرهنگی و هنری ب واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

*پیش از دستور جلسه در خصوص نامه اعتراضی محمد رحمانیان به لغو مراسم بزرگداشت بهرام بیضایی توسط خانه هنرمندان و خانه تئاتر پرداخته شد و اعضا هیئت مدیره با تمجید از این نامه اینگونه رفتارها را تقبیح و بر عملکرد بهتر نهادها و سازمان های فرهنگی تاکید کردند. همچنین در خصوص روش و نحوه برپایی انتخابات خانه تئاتر بحث و تبادل نظر صورت گرفت. شکر خدا گودرزی در خصوص حضور در جلسه ایی با موضوع اقتصاد هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد و سپس آرش دادگر نیز گزارشی از حضور در جلسه هم اندیشی با مدیرکل هنرهای نمایشی و مباحث مطرح شده در آن ارائه کرد.

- مقرر شد موارد و پیشنهادات اجرایی در خصوص شورای سرآهنگان توسط شکرخدا گودرزی در جلسه بعدی هیئت مدیره ارائه شود.

- در خصوص تفاهم نامه ارائه زمین و واحدهای مسکونی که فی مابین انجمن صنفی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید صورت گرفته گزارشی از تخصیص 300 واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد به متقاضیان ارائه شد و مقرر شد اطلاع رسانی های لازم در خصوص این تفاهم نامه با ذکر این نکته که لیست متقاضیان شامل تمام صنوف تئاتری می باشد انجام شود.

- مصوب شد برای تسریع بخشیدن به فرایند دریافت شناسه ملی احسان حاجی پور مسئول پیگیری این موضوع شود.

- در خصوص گزارش عملکرد سال 1400 انجمن که توسط دبیر انجمن ارائه شده است بحث و گفتگو شد و مجدی گیاهچی پیشنهاداتی در خصوص اشاراه به نکات مهم این گزارش در بخش مقدمه ارائه کرد و مقرر شد بعد از این اصلاحات گزارش عملکرد منتشر شود.

- شهرام گیل آبادی گزارشی در خصوص پیگیری و به نتیجه رسیدن تخصیص وام یک میلیارد و دویست میلیون ریالی مخصوص خرید کالا از سوی بانک شهر به اعضا انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران ارائه کرد و مقرر شد پیگیری های لازم برای انجام مراحل اداری و دریافت اطلاعات اولیه برای اطلاع رسانی عمومی توسط احسان حاجی پور انجام شود.

- مقرر شد طی روزهای آینده جلسه ایی در شرکت عمران شهر جدید پردیس به منظور پیگیری دریافت زمین و یا واحدهای مسکونی برای متقاضیان در این شهر برپا شود.

- مقرر شد طی روزهای آینده جلسه ایی با آقای دکتر اسلامی معاون توسعه و برنامه ریزی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شود.

- مصوب شد اعضا هیئت مدیره جلسه ایی با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند مقرر شد دبیر انجمن مقدمات برپایی این جلسه را هماهنگ کند.

- شهرام گیل آبادی گزارشی در خصوص مذاکره با وزرات میراث فرهنگی و گردشگری برای اختصاص فضایی به عنوان محل انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران ارائه داد و مقرر شد این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.

 

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 22:00 به پایان رسید.

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r