در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه سی امین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15321 ■ 1401/02/21 11:53

انتشار صورتجلسه سی امین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


سی و امین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 30

سی امین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 15:30 روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه ۱۴۰1، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، آرش دادگر، مجید گیاهچی و احسان فکا به عنوان بازرس در محل موسسه فرهنگی و هنری ب واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت آقایان جواد ایزد دوست و وحید رهجوی موافقت کرد.

- احسان حاجی پور گزارش بازدید و نحوه تحویل زمین های شهر جدید هشتگرد و پروژه های 50 درصد ساخته شده این شهر بر اساس توافق صورتگرفته فی مابین شرکت عمران شهرهای جدید و انجمن صنفی با همراهی شهرام گیل آبادی ارئه داد.

- متن پیش نویس نامه خطاب به مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص دو موضوع نظارت و حمایت از آثار نمایشی قرائت و در خصوص بندهایی از این نامه پیشنهادهایی ارائه شد و مقرر شد پس از اعمال تغیرات لازم این نامه منتشر و به صورت اداری نیز به اداره کل هنرهای نمایشی نیز ارسال شود.

- در خصوص حواشی پیش آمده در یکی از جلسات شورای داوری خانه تئاتر در سال 1394 و موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و با تاکید بر حفظ و صیانت از سلامت محیط کار اهالی تئاتر و تقبیح خشونت و موضوع تجاوز به هر شکل، تاکید شد موضوع یاد شده از حیطه وظایف و اختیارات شورای داوری خانه تئاتر خارج بوده و یک موضوع کاملا قضایی محسوب می شده است و مدیر وقت شورای داوری موظف به پاسخگویی در این زمینه است.

- در خصوص موضوع حضور در انتخابات خانه تئاتر و مشکلات پیش آمده در روز این انتخابات برای اعضا انجمن صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

- مقررشد حکم مجید گیاهچی به عنوان مسئول شورای داوری به صورت رسمی صادر و رسانه ایی شود

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 17:30 به پایان رسید.

               

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r