در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه بیست و هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15319 ■ 1401/01/14 14:35

انتشار صورتجلسه بیست و هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


بیست و هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 28

بیست و هشتمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 20:00 روز چهارشنبه 24 اسفندماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان حاجی پور، هادی عامل، آرش دادگر، مجید گیاهچی، شکرخدا گودرزی و احسان فکا و مجید کریمی به عنوان بازرس در محل موسسه فرهنگی و هنری ب واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

* در این جلسه آقای کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از اعضا انجمن صنفی به عنوان مهمان در جلسه حضور داشتند.

* در سی دقیقه پایانی جلسه نیز آقای سهراب سلیمی از اعضا پیشکسوت انجمن نیز به عنوان مهمان در جلسه حاضر بودند.

- این جلسه که بعد از پنجمین روز انتصاب کاظم نظری به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی برپا شده بود با حضور ایشان و اعضا هیئت مدیره انجمن برپا شد و در ابتدای جلسه شهرام گیل ابادی ضمن خوش آمدگویی به ایشان گزارشی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته در انجمن صنفی طی چند ماه گذشته و آغاز به کار انجمن را ارائه داد. همچنین در خصوص تشکیل شورای صنفی و ضرورت تشکیل آن گفتگوشد

همچنین اعضای هیئت مدیره نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک این انتصاب نقطه نظرات خود را رد خصوص سیاست های مهم هنرهای نمایشی ارائه کردند. در ادامه نیز کاظم نظری ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جلسه هیئت مدیره آمادگی خود را برای حضور در جلسات هیئت مدیره انجمن صنفی به صورت مداوم اعلام کرد. همچنین از هیئت مدیره انجمن درخواست برنامه های پیشنهادی خود را در خصوص مباحث کلان تئاتر کشور اعلام کنند و در باره تشکیل کارگروه نمایش های حرفه ایی تهران نیز بحث و تبادل نظر شکل گرفت.

- با توجه به حواشی ایجاد شده توسط هیئت مدیره خانه تئاتر در خصوص پخش اقلام تاریخ مصرف گذشته مقرر شد اطلاعیه ایی از سوی انجمن صنفی منتشر شود و درآن اطلاع داشتن اعضا هیئت مدیره این انجمن از محتوای بسته های ارسالی تکذیب شود.

- در ادامه جلسه و با حضور کاظم نظری و سهراب سلیمی از وب سایت انجمن رونمایی شد.

- با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی از تفاهم نامه فی مابین انجمن صنفی و شرکت عمران شهرهای جدید در خصو تامین و ساخت مسکن جهت هنرمندان تئاتر رونمایی شد. بر اساس این تفاهم نامه تمام اعضا انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، هنرمندانی که پیش از این در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند و اعضا تمام انجمن های تئاتری می تواننداز شرایط این تفاهم نامه بهره مند شوند.

- با رای اعضا هیئت مدیره احسان حاجی پور به عنوان مسئول پیگیری تفاهم نامه تحویل و ساخت زمین انتخاب شد.

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 22:00 به پایان رسید.

 

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r