در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
چقدر منتظر عید بودیم
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15316 ■ 1401/01/14 13:04

چقدر منتظر عید بودیم


پیام نوروزی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به قلم دکتر علی رفیعی

 پیام نوروزی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به قلم دکتر علی رفیعی 
 چقدر منتظر عید بودیم. 

و آن حس عمیقِ لبخندها و برق شادی در چشمان، و آن میزانسنِ جادوییِ دست دادن و در آغوش کشیدن و بوسیدن و آشتی، و آن دیالوگ های زیبا و به یادماندنیِ عیدِ شما مبارک و هر روزتان نوروز. و حالا، در پایانِ این انتظار، پرده فرو می افتد و نورها می تابند و صحنه ی جشن در همنوایی شگفت سازهای طبیعت، آغاز می شود.

چقدر منتظر نوروز بودیم.
تا بگذرند این روزهای تلخ و سیاه، و امید به روزی نو و روزگاری نو دوباره در دل هایمان جا بگیرد. تا اشک و لبخندمان از سَرِ شوق و شادی باشد. تا صحنه ها از صلح و دوستی پُر شوند و نفرت از جنگ و خونریزی. و صحنه گردانانِ کشتار و بی¬عدالتی و تجاوز برای ابد از این بازی رانده شوند... چراکه نوروز آمده با آئینی نو.

چقدر منتظر بهار بودیم.
تا یخ های کدورت آب شوند. تا آسمان دوباره آسمان شود و پرنده، دوباره پرنده. و تصویر باشکوهِ پرواز و رهایی تکثیر شود در چشم و دل تماشاگرانِ ما که همپای ما در انتظار بهار بودند و سبزی و خرّمی.

من ـ علی رفیعی ـ نویسنده و کارگردان، این جشن نوروز و بهار را به همه ی دوستان و همکارانم در تئاتر و سینما شادباش می گویم. و به همه ی انجمن ها و صنف های تئاتری که این روزها، بهار خود را سپری می کنند. و به ویژه به انجمن سراسریِ کارگردانان تئاتر ایران که آرزو دارم واژه¬ی «کارگردان» را همواره پاس بدارند و در این پاسداشت، اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین، سرلوحه ی همه ی آثارشان باشد.

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r