در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه بیست و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15307 ■ 1401/01/14 11:58

انتشار صورتجلسه بیست و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


بیست و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 26

بیست و ششمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 18:00 روز شنبه 30 بهمن ماه ۱۴۰۰، از ساعت 20:30 با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، آرش دادگر، مجید گیاهچی، شکرخدا گودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس در محل موسسه فرهنگی و هنری ب واقع در خیابان نجات الهی برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت خانم ها و آقایان: مرضیه گنجی، صادق وفایی، زهرا طالبی، مروارید رمضانی موافقت کرد.

- با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی اعضا محترم انجمن صنفی تصمیم بر این شد که مراسم اولین گردهمایی اعضا انجمن که قرار بود در روز 14 اسفندماه در تئاتر شهر برپا شود به زمان دیگری موکول شود.

- مقرر شد به یاد درگذشتگان انجمن نیز نهال هایی کاشه شود

- شهرام گیل آبادی گزارش از آماده سازی فیلم مستند دکتر رفیعی که توسط انجمن ساخته شده است ارائه داد.

- احسان حاجی پور گزارشی درخصوص عقد تفاهم همکاری مابین انجمن صنفی و یک مرکز دندانپزشکی ارائه کرد که اعضا انجمن صنفی و خانوده هایشان می توانند از خدمات این انجمن با تخفیف های 25 تا  30 درصدی برخوردار شوند. اعضا انجمن صنفی و خانواده هایشان می توانند پس از ایام تعطیلات نوروز از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

- مقرر شد اطلاعیه ایی برای دریافت حق عضویت اعضا از سال آینده آماده و پس از رونمایی از سایت انجمن منتشر شود. همچنین بر اساس مصوبه هیئت مدیره مقرر شد اعضایی که در سال 1400 به عضویت انجمن صنفی درآمده اند حق عضویت یک ساله خود ار پرداخت نمایند. همچنین کلیه اعضا حق عضویت خود را در بازه زمانی اول تا 30 خرداد ماه سال 1401 پرداخت نمایند.

- مقرر شد متن نهایی قرارداد الگو منتشر شود.

- مصوب شد پس از انتشار متن نهایی قرارداد الگو، با گذشت زمان محدودی آئین نامه شورای داوری نیز منتشر گردد.

-مصوب شد طراحی کارت های عضویت پیگیری شود و نمونه های گذشنه نیز برای اظهار نظر اعضا هیئت مدیره در گروه واتس آپی ارائه گردد.

- در خصوص ارائه تعریف شغل به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد تعریف صورت گرفته برای اطلاع و اظهار نظر اعضا انجمن منتشر شده و یک هفته برای اعلام نظر اعضا فرضت داده شده و پس از آن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شود.

- در خصوص پیگیری وضعیت مسکن اعضا و هنرمندان تئاتر مقرر شد جلسه ایی با حضور اعضا هیئت مدیره و دکتر علیرضا جعفری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در روز چهارشنبه مورخ 4 اسفند ماه 1400 در محل این شرکت برپا شود.

 

 

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 22:30 به پایان رسید.

 

 

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r