در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه بیست و پنجمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15306 ■ 1401/01/14 11:54

انتشار صورتجلسه بیست و پنجمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


بیست و پنجمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 25

بیست و پنجمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 18:00 روز سه شنبه 19 بهمن ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان حاجی پور، مجید گیاهچی، شکرخدا گودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس در دفتر آقای محمد رحمانیان برگزار شد.

- در خصوص رویکرد انجمن صنفی در مواجهه با تعویق انتخابات خانه تئاتر بحث و بررسی صورت گرفت. و با توجه به اینکه امکان برگزاری انتخابات به دلیل شرایط ناشی از شیوع پیک ششم بیماری کرونا طی هفته‌های آتی وجود ندارد مقرر شد پیشنهاد هیئت مدیره انجمن صنفی در خصوص تام الاختیار بودن ریاست هیئت مدیره خانه تئاتر برای مدیریت این نهاد تا زمان برگزاری انتخابات جدید به همراه متن پیشنهادی اساسنامه جدید خانه تئاتر که بر اساس حضور نمایندگان تشکل های صنفی به عنوان اعضا هیئت مدیره این موسسه فرهنگی و هنری نوشته شده است به عنوان پیشنهاد انجمن صنفی مطرح گردد.

- در خصوص برپایی اولین گردهمایی اعضا انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عنوان "جشن درخت" که قرار است بر اساس مصوبه هئیت مدیره در روز 14 اسفند ماه سال جاری در تئاتر شهر برپا شود بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد از افراد زیر به عنوان سخنرانان پیشنهادی این مراسم دعوت به عمل اورده شود:

  • علی رفیعی                  
  • محمود دولت آبادی
  • شمس لنگرودی
  • مسعود کیمیایی
  • بهرام بیضایی ( پیام تصویری)
  • دکتر شفیعی کدکنی
  • محمد صالح علا
  • اصغر فرهادی

همچنین مقرر شد محمد رحمانیان قطعه نمایشی کوتاهی را با محوریت "جشن درخت" آماده اجرا نماید. همچنین شکر خدا گودرزی نیز کارگردانی این مراسم را برعهده گرفت و مجید گیاهچی نیز مسئولیت هماهنگی حضور مهمانان و سخنرانان را عهده دار شد. احسان حاجی پور و شهرام گیل آبادی نیز هماهنگی های لازم جهت برپایی مراسم را بر عهده گرفتند. مقرر شد با هماهنگی های لازم از همایون شجریان و یا علیرضا قربانی برای حضور در مراسم و اجرای یک قطعه آوازی دعوت به عمل آورده شود. در خصوص مجری مراسم نیز اعضا با اجرای محمد سلوکی موافقت کردند.

 

این جلسه به مدت 90 دقیقه برپاشد و در ساعت 19:30 به پایان رسید.

 

 

 

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r