در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه نوزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15291 ■ 1401/01/07 18:05

انتشار صورتجلسه نوزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


نوزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 19

نوزدهمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:15 روز شنبه 27 آذر ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان حاجی پور، آرش دادگر، شکرخدا گودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت خانم عاطفه تهرانی موافقت کرد.

- متن پیشنهادی آئین نامه شورای داوری مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم بر روی این متن اعمال شد. مقرر شد پس از انجام تغییرات مورد نظر اعضا هیئت مدیره، این متن به عنوان آئین نامه شورای داوری منتشر گردد.

- نامه پیشنهادی آقای پیمان شیخی در خصوص تالیف و گردآوری دانشنامه اعضا انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران بررسی شد و مقرر شد ایشان پروپوزال اجرایی خود را به هیئت مدیره ارائه نمایند و محمد رحمانیان این برنامه پیشنهادی را مطالعه و نظر خود را به هیئت مدیره اعلام کند.

- مقرر شد در اسرع وقت ویکی پدیا انجمن به صورت چندزبانه آماده و ساخته شود.

- شکرخداگودرزی گزارش کوتاهی در خصوص برپایی اولین نشست شورای سرآهنگان ارائه داد و مقرر شد طی دو هفته آینده تماس‌هایی را با اعضا این شورا برای هماهنگی برگزاری این نشست داشته باشد.

- در مورد رئوس مطالبی که باید در جلسه مشترک با هیئت مدیره کانون کارگردانان خانه سینما مطرح شود بحث و تبادل نظر شکل گرفت و مقرر شد در این جلسه مشترک به مطالب زیر پرداخته شود:

 1- نقش پررنگ نظارت و ممیزی

2- دخالت نهادهای غیر تخصصی در فرایند تولیدات هنری

3- تصدی‌گری فراوان دولت در زمینه ممیزی در مقابل نقش کمرنگ دولت در حوزه حمایت

4- حضور گسترده سرمایه داری و در سایه قرارگرفتن خلاقیت و فرایند خلاقه هنری در سینما و تئاتر

- مقرر شد در جهت همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت فراوان و بالقوه انجمن صنفی جلسات مشترکی با اتاق اصناف تهران و همچنین مدیران وی او دی های شناخته شده برپا شود.

- در حوزه اقتصاد هنر و طرح صیانت از حوزه کسب و کار بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مجید گیاهچی هرچه زودتر متن پیش نویس این طرح را که در جلسات قبل مصوب شده بود که به هیئت مدیره ارائه نماید را آماده کرده و ارائه کند و همچنین اعضا هیئت مدیره مصوب کردند در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی، دو موضوع کلی زیر پیگیری، برنامه ریزی و اجرایی شود:

1- برنامه ریزی برای در اختیار گرفتن و در چرخه فعالیت قراردادن سالن های بی استفاده وزارتخانه ها و نهادهای دولتی

2- تعریف پروژه های مشترک با وی او دی ها

 

این جلسه به مدت 180 دقیقه برپاشد و در ساعت 16:15 به پایان رسید.

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r