در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه هجدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15290 ■ 1401/01/07 18:02

انتشار صورتجلسه هجدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


هجدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 18

هجدهمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:30 روز شنبه 20 آذر ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان حاجی پور، هادی عامل، آرش دادگر و احسان فکا به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت خانم لیلا پرویزی موافقت کرد.

- در خصوص شکل و شرایط عضوگیری سراسری انجمن صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد براساس اعلام فراخوان عمومی برای عضویت در سراسر کشور و طی بازه‌های معین و با ذکر شرایط عضویت پس از تکمیل مراحل طراحی وب سایت انجمن، این اتفاق صورت پذیرد.

- برنامه پیشنهادی دبیر جشن کارگردان آقای رضا حداد، مورد بررسی قرار گرفت. مقرر شد که شورای سیاستگذاری که شامل اعضا هیئت مدیره انجمن صنفی به همراه دو کارگردان صاحب نام تئاتر خواهند بود طی دو هفته آتی جلسه مشترکی با دبیر جشن کارگردان داشته باشند و شرایط و ضوابط کلی جشن را بررسی نمایند.

- در خصوص انتخاب دو عضو شورای سیاستگذاری جشن کارگردان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و از میان نام های مطرح شده، سرکار خانم زهرا صبری و آقای آتیلا پسیانی به عنوان اعضا شورای سیاستگذاری انتخاب شدند.

- مقرر شد در راستای تعامل بیشتر با نهادهای فرهنگی و هنری نشست مشترکی بین انجمن کارگردانان تئاتر ایران و کانون کارگردانان خانه سینما برقرار شود. به همین منظور مصوب شد محمد رحمانیان پیش‌نویس پیشنهادات و موضوعات این جلسه را آماده کرده و قبل از برپایی این جلسه با همکاری نماینده‌ایی از سوی کانون کارگردانان خانه سینما به متنی مشترکی رسیده و به عنوان دستور این جلسه ارائه نماید.

- برنامه پیشنهادی آرش دادگر به عنوان دبیر شب های نمایش نامه خوانی مورد مطالعه قرار گرفت و در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نطر صورت گرفت و اعضا انجمن با کلیات برنامه پیشنهادی موافقت کردند. مقرر شد فراخوان این رویداد به زودی توسط آرش دادگر آماده و به هیئت مدیره ارائه شود.

این جلسه به مدت 135 دقیقه برپاشد و در ساعت 15:45 به پایان رسید.

 

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r