در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه شانزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15286 ■ 1401/01/07 17:38

انتشار صورتجلسه شانزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


شانزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 16

شانزدهمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:30 روز شنبه 6 آذر ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان حاجی پور، هادی عامل، آرش دادگر، مجید گیاهچی، شکرخداگودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

*در بخش هایی از این جلسه آقای رضا حداد به عنوان مهمان در این نشست حاضر بود*

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت خانم شیما جواد پور موافقت کرد.

- مقرر شد به دلیل اهمیت موضوع عضو گیری سراسری در انجمن صنفی، این موضوع به عنوان دستور کار جلسه هفته آینده هیئت مدیره قرار گیرد.

- در خصوص دیدار اعضا هیئت مدیره انجمن صنفی با دکتر علی رفیعی و ضبط مستند تصویری تاریخ شفاهی بحث و گفتگو شد و مقرر شد با توجه به ابراز علاقه آقای دکتر رفیعی برای برپایی ورکشاپ‌های آموزشی با موضوع خلاقیت تیمی و کارگردانی مقدمات برپایی این نشست‌های آموزشی هرچه سریعتر برنامه‌ریزی و هماهنگ شود. مجید گیاهچی مسئولیت هماهنگی این جلسات با دکتر رفیعی را بر عهده گرفت. همچنین درخصوص تدوین این برنامه و جلسات آتی ادامه فیلمبرداری گفتگو و تبادل نظر شد و مقرر شد در صورت امکان علاوه بر نسخه گفتگوی تاریخ شفاهی، فیلم مستند پرتره‌ایی نیز درباره ایشان ساخته شود.

- در خصوص تعریف شغل کارگردان تئاتر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تعریف پیشنهادی و جمع بندی  که توسط شهرام گیل آبادی صورت گرفته بود مورد بررسی قرار گرفت و تغیرات لازم بر آن اعمال شد. مقرر شد اعضا طی چهل و هشت ساعت آینده در صورت داشتن پیشنهاد جدیدی در این خصوص آن را اعلام کنند.

- آقای رضا حداد با حضور در جلسه هیئت مدیره طرح پیشنهادی خود را برای برپایی مراسم جشن کارگردان با عنوان "به بزرگی تئاتر" ارائه داد. در باره این طرح بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد پیشنهادات اعضا در جلسه آینده هیئت مدیره جمع بندی و در خصوص جزئیات این جشن اعلام نظر شود.

- در خصوص اجرای ویژه هنرمندان و جلسه بررسی نمایش "افسانه ببر" به کارگردانی و بازی آقای صدرالدین‌ زاهد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوب شد این اجرا در روز سه شنبه 9 آذرماه و از ساعت 17:30 در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد صورت پذیرد. مقرر شد احسان حاجی پور هماهنگی های لازم و دعوت از مهمان ها را بر عهده داشته باشد.

- در خصوص طرح برپایی جلسات نمایش نامه خوانی توسط انجمن صنفی مخصوص اعضا این انجمن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و آرش دادگر با حداکثر آرا به عنوان دبیر این رویداد انتخاب شد.  مقرر شد پیشنهادات اجرایی این نشست در جلسه هفته آینده هیئت مدیره توسط آرش دادگر ارائه شود.

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 15:30 به پایان رسید.

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r