در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه پانزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15284 ■ 1401/01/07 14:17

انتشار صورتجلسه پانزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


پانزدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپاشد

صورت‌جلسه‌ی شماره 15

پانزدهمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:30 روز شنبه 29 آبان ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان حاجی پور، هادی عامل، آرش دادگر، مجید گیاهچی، شکرخداگودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت آقای رضا رشادت حاجی آبادی موافقت کرد.

- در خصوص دیدار اعضا هیئت مدیره انجمن صنفی با دکتر علی رفیعی و ضبط مستند تصویری تاریخ شفاهی بحث و گفتگو شد و مقرر شد این دیدار در روز پنجشنبه 4 آذرماه در منزل ایشان شکل بگیرد و پروژه مستندهای تصویری نیز آغاز به کار کند.

- احسان حاجی پور و شکرخداگودرزی گزارش بازدید از مجموعه فرهنگی و هنری جماران جهت برپایی نشست شورای سرآهنگان ارائه دادند. اعضا هیئت مدیره با برپایی این جلسه در روز 21 آذرماه و از ساعت 17 موفقت کردند. همچنین مصوب شد در این جلسه برنامه‌ریزی های لازم برای تصویربرداری از مراسم و همچنین گزارش تصویری از هرکدام از اعضا شورای سرآهنگان صورت پذیرد و همچنین مقدمات لازم برایانتشار یک مکتوبه توجیهی در خصوص اهداف این شورا آماده شود. مقرر شد مذاکرات نهایی توسط احسان حاجی پور برای همکاری با مجموعه فرهنگی و هنری جماران در خصوص برپایی مراسم صورت بپذیرد. همچنین مقرر شد شکر خدا گودرزی برنامه های پیشنهادی خود را برای برپایی نشست شورای سرآهنگان و همچنین در ادامه فعالیت های این شورا در جلسه بعدی هیئت مدیره ارائه نماید.

- در خصوص تعریف شغل کارگردان تئاتر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد ادامه این موضوع در جلسه بعدی هیئت مدیره پیگیری شود.

- متن پیشنهادی قرارداد الگو مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت واعضا نظرات خود را در خصوص بندهای مختلف این قرارداد اعلام کردند. مقرر شد این قرارداد پس از اصلاحات لازم منتشر شود.

- متن پیشنهادی نامه انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما که توسط محمد رحمانیان نوشته شده بود مورد مطالعه قرار گرفت و اعضا با انتشار آن موافقت کردند. مقرر شد نظرات و اصلاحات اعضا بر روی متن اعمال شود و در روز شنبه هفته آینده منتشر گردد.

این جلسه به مدت 165 دقیقه برپاشد و در ساعت 16:15 به پایان رسید.

 

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r