در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه چهاردهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15282 ■ 1401/01/07 14:09

انتشار صورتجلسه چهاردهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


چهاردهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره14

چهاردهمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:40 روز شنبه 22 آبان ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت ‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، احسان حاجی پور، هادی عامل، مجید گیاهچی، شکرخداگودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت سرکار خانم سارا داروفروش موافقت کرد.

- طراحی اولیه صفحه نسخت، وب سایت انجمن صنفی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا در خصوص این طراحی نظرات خود را اعلام کردند. مقرر شد احسان حاجی پور نمونه چند سایت مختلف با طراحی های گوناگون را در جهت سهولت انتخاب و ارائه نقطه نظرات در این زمینه به هیئت مدیره ارائه نماید. 

- مصوبات جلسات گذشته هیئت مدیره انجمن صنفی مرور و وظایف هرکدام از اعضا یادآوری شد.

- مقرر شد مجید گیاهچی تا پایان هفته جاری متن پیشنهادی در خصوص نحوه عملکرد و وظایف شورای داوری را به هیئت مدیره انجمن صنفی ارائه نماید.

- در خصوص برپایی نشست های تخصصی به منظور تکریم از کارگردانان موثر تئاتر ایران بحث و تبادل نظر شد و به اتفاق آرا اعضا موافقت خود را با انتخاب نام "عصر کارگردان" برای این سلسله نشست ها اعلام کردند. همچنینی مقرر شد اسامی پیشنهادی به همراه تاریخ آغاز این نشست ها توسط مجید گیاهچی به هیئت مدیره اعلام شود.

- در خصوص تعریف شغل کارگردان تئاتر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد  تعاریف موجود در فضاها و کشورهای مختلف توسط مجید گیاهچی و هادی عامل جمع آوری شده و شهرام گیل آبادی تعاریف را جمع‌بندی کرده و به هیئت مدیره ارائه کند.

-در خصوص وظایف و نحوه عملکرد شورای داوری انجمن صنفی بحث مفصلی صورت گرفت و مجید گیاهچی به عنوان مسئول این شورا نکاتی را درخصوص نحوه رسیدگی به شکایات ارائه کرد. مقرر شد در جلسه بعدی هیئت مدیره در خصوص نحوه عملکرد و آئین نامه این شورا و همچنین اعضا آن بحث و تبادل نظر صورت بپذیرد.

- مقرر شد متن نامه انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران خطاب به خانه تئاتر در خصوص پیشنهاداتی در باره آینده این نهاد توسط احسان فکا ویرایش شده و به هیئت مدیره ارائه شود.

 

این جلسه به مدت 120 دقیقه برپاشد و در ساعت 15:40 به پایان رسید.

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r