در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15272 ■ 1401/01/07 13:05

انتشار صورتجلسه هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


هشتمین نشست هیئت مدیرهانجمن برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 8

هشتمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:15 روز شنبه 27 شهریورماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان‌ حاجی‌پور، آرش دادگر، مجید گیاهچی، شکرخداگودرزی و احسان فکا به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با عضویت آقایان: آیدین طهرانی و محمد متین اوجانی موافقت کرد.

- در خصوص شیوه عضو گیری سراسری در انجمن صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پس از مطالعه بخش شرایط عضوگیری در اساسنامه انجمن مقرر شد آئین نامه‌ایی در این خصوص نوشته شود. همچنین اعضا هیئت مدیره با در نظر گرفتن کلیه شرایط با پیشنهاد تاسیس شعبه در شهرستان ها و همچنین انتخاب افرادی به عنوان نماینده انجمن در شهرستان ها مخالفت کرده و مقرر شد پس از طی شدن مراحل قانونی و نهایی ثبت انجمن تبلیغات گسترده ایی برای عضویت در انجمن صنفی در سطح کشور انجام شود.

- مصوب شد احسان حاجی پور متن پیشنهادی آئین نامه در زمینه عضوگیری انجمن صنفی را تهیه کرده و به هیئت مدیره ارائه نماید.

- مقرر شد جدول شرایط عضوگیری در انجمن صنفی توسط احسان حاجی پور تهیه و آماده شود و به هیئت مدیره ارائه گردد تا بعد از طی شدن مراحل قانونی و نهایی ثبت انجمن به صورت گسترده منتشر گردد.

- در خصوص تعیین مبلغ حق عضویت در انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران بحث و تبادل نظر شد واعضا هیئت مدیره نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند وپس از رای گیری در این خصوص هیئت مدیره انجمن با مبالغ زیر به عنوان ورودیه و حق عضویت اعضا موافقت کرد

مبلغ 000/000/1 ریال به عنوان ورودیه و هزینه بررسی پرونده (ویژه افردای که به تازگی در انجمن عضو خواهند شد)

مبلغ 000/000/2 ریال به عنوان حق عضویت سالانه ( تمامی اعضا)

- در مورد پیشنهاد ایجاد صندوق حمایت (قرض الحسنه) بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد این موضوع در دستور کار انجمن قرار گیرد.

- احسان فکا پیشنهاد مذاکره با شرکت های بیمه برای تعریف بیمه اجرای نمایش را ارئه داد که با موافقت اعضا هیئت مدیره مقرر شد این موضوع در دستور کار انجمن قرار گیرد.

- متن پیشنهادی برنامه راهبردی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران مورد بررسی و ویرایش قرار گرفت و مقرر شد اصلاحات صورت گرفته برروی متن اعمال شود و برای تصویب نهایی در اختیار اعضا هیئت مدیره قرار گیرد.

- مجید گیاهچی به عنوان مسئول کمیته پژوهش انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران انتخاب شد. مقرر شد در جلسه بعدی هیئت مدیره برنامه پیشنهادی برای این کمیته را به هیئت مدیره ارائه نماید.

- مصوب شد پروژه فرهنگنامه کارگردانان تئاتر ایران( لیست نمایش های به صحنه رفته در دهه 90 خورشیدی) توسط انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران اجرایی شود برای این منظور مقرر شد آقای پیمان شیخی پروپوزال پیشنهادی خود را در این زمینه به هیئت مدیره انجمن صنفی ارائه نماید.

- مقرر شد احسان حاجی پور لیستی از کارگردانان سرشناس ساکن شهرستان ها را در جلسه بعدی به هیئت مدیره ارائه نماید.

- مصوب شد فعالیت های آموزشی مانند برنامه های زنده (لایو) در صفحه اینستاگرام انجمن صنفی به عنوان یکی از پایگاه های اصلی تبلیغاتی این انجمن تعریف و اجرایی شود.

- مقرر شد متن پیشنهادی "قرارداد مدل" کارگردان با سایر عوامل اجرایی و متن پیشنهادی تعریف شغل کارگردانی توسط مجید گیاهچی آماده شده و در جلسه بعدی انجمن صنفی ارائه شود.

 

این جلسه به مدت 165 دقیقه برپاشد و در ساعت 16:00 به پایان رسید.

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r