در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه هفتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15270 ■ 1401/01/07 12:57

انتشار صورتجلسه هفتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


صورتجلسه نشست هفتم هیئت مدیره منتشر شد

صورت‌جلسه‌ی شماره7

هفتمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی سراسری کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:15 روز شنبه 13 شهریورماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان‌ حاجی‌پور، هادی عامل، آرش دادگر و مجید کریمی به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

- در ابتدای جلسه به درخواست‌های جدید عضویت در انجمن صنفی رسیدگی شد و پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و از میان درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، هیئت مدیره انجمن صنفی سراسری کارگردانان تئاتر ایران با عضویت خانم هایده ذکاوت و آقایان: حمید عبدالحسینی جراچی، افشین قاسمی، طاهر ظهرابی، کیانوش احمدی، جلیل امیری و علی هاشمی نیا موافقت کرد.

- در خصوص مشکلات و معضلات آموزش تئاتر در کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد با توجه به اهمیت آن در جلسات آتی هیئت مدیره انجمن صنفی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و تصمیمات اجرایی در مورد آن اتخاذ شود.

- با پیشنهاد شهرام گیل آبادی و به اتفاق آرا مقرر شد در جهت همگرایی هرچه بیشتر با سایر بخش‌ها و ارگان‌های تاثیرگذار در موضوعات صنفی کارگردانی کشور مانند اداره کل هنرهای نمایشی، تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بخش‌های گوناگون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت تعاون کار و امور اجتماعی، سازمان صدا و سیما و... برخی جلسات هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران با حضور مدیران و به میزبانی این ارگان‌ها برگزار شود.

مقرر شد در راستای اجرایی شدن این پیشنهاد احسان حاجی پور هماهنگی‌های لازم در این خصوص را با  سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف انجام داده و لیستی از اماکن پیشنهادی را به هیئت مدیره ارائه نماید.

- هادی عامل گزارشی در خصوص مراحل اداری ثبت انجمن صنفی در وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی ارائه داد.

- متن پیشنهادی برنامه راهبردی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران مورد بررسی و ویرایش قرار گرفت و مقرر شد در جلسه بعدی هیئت مدیره متن پیشنهادی ویرایش نهایی و مورد تصویب قرار گیرد.

- احسان حاجی پور در خصوص تفاهم نامه منعقد شده فی مابین انجمن صنفی و مرکز پزشکی هسته ایی سارا و ارائه خدمات رایگان به اعضا انجمن گزارشی ارائه داد.

 

این جلسه به مدت 165 دقیقه برپاشد و در ساعت 16:00 به پایان رسید.

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r