در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
انتشار صورتجلسه چهارمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
■ اخبار ■ شناسه خبر : 15265 ■ 1401/01/07 11:23

انتشار صورتجلسه چهارمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران


چهارمین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران برپا شد

صورت‌جلسه‌ی شماره 4

چهارمین جلسه هیئت‌مدیره‌ی انجمن صنفی سراسری کارگردانان تئاتر ایران، در ساعت 13:30 روز شنبه 9مردادماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیئت‌مدیره: شهرام گیل‌آبادی، محمد رحمانیان، احسان‌ حاجی‌پور، هادی عامل، مجید گیاهچی، شکرخداگودرزی و احسان فکا (به صورت مجازی) به عنوان بازرس درساختمان شماره ۱ خانه‌ی تئاتر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

*در 60 دقیقه ابتدایی این جلسه آقای آرش سنجابی به عنوان مهمان در جلسه حضور داشتند.

- پیش از دستور جلسه؛ آرش سنجابی از اعضا انجمن صنفی با حضور در جلسه هیئت مدیره به بیان مشکلاتی که در خصوص مسائل نظارتی و مشکلاتی که در روند بازبینی و نظارت بر اجرای اخیرش پیش آمده است پرداخت و خواستار حمایت انجمن صنفی در شرایط مشابه از اعضا و کارگردانان در مقابل دخالت نیروهای خارج از اداره کل هنرهای نمایشی در روند اجراهای عمومی شد.

- پس از استماع سخنان آرش سنجابی اعضا هیئت مدیره به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده پرداختند و مقرر شد نامه‌ایی از سوی انجمن صنفی سراسری کارگردانان تئاتر ایران خطاب به مدیرکل هنرهای نمایشی ارسال شود و در آن ضمن حمایت از حقوق معنوی کارگردانان خواستار عدم دخالت نهادهایی غیر مرتبط در روند اعطای مجوز و اجرای عمومی آثار نمایشی شود. مقرر شد پیش نویس این نامه توسط مجید گیاهچی نوشته شده و برای ارائه به هیئت مدیره آماده گردد.

- پیش نویس نامه خطاب به اداره کل هنرهای نمایشی در خصوص شفاف سازی عملکرد و مدیریت در دوره کرونا مطالعه و پس از اعمال تغیرات جهت انتشار مصوب شد.

- در خصوص تاثیرات مخرب طرح صیانت از اینترنت بر روند تبلیغات، پژوهش و اجرای نمایش در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر شد و مصوب شد نامه‌ایی در این خصوص از سوی هیئت مدیره منتشر شود. مقرر شد محمد رحمانیان متن اولیه این نامه را جهت تصویب به هیئت مدیره ارائه نماید

- مقرر شد متن اولیه برنامه های پیشنهادی انجمن صنفی توسط احسان حاجی پور نوشته شده وجهت تصویب به هیئت مدیره ارائه شود.

- در خصوص عضویت انجمن صنفی در مجامع بین المللی بحث و تبادل نظر شد و اعضا هیئت مدیره به اتفاق آرا با عضویت در این مجامع موافقت کردند. مقرر شد در مورد مراحل اداری و سایر جزئیات این عضویت در جلسات بعدی هیئت مدیره بحث و تصمیم گیری شود.

- احسان حاجی پور گزارشی از خرید دامنه اینترنتی و مخفف نام انگلیسی انجمن صنفی ارائه کرد و اعضا در خصوص نشان اختصاری فارسی انجمن تبادل نظر کردند.

- در خصوص اصلاحات اعمال شده در پیش نویس پیشنهادی طرح تشکیل شورای نخبگان توسط شکرخدا گودرزی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد بند مربوط به شرایط عضویت در این شورا مجددا مورد بررسی قرار گیرد و در جلسه بعدی هیئت مدیره در مورد آن بحث و تصمیم گیری شود .

این جلسه به مدت 180 دقیقه برپاشد و در ساعت 16:30 به پایان رسید.

 

 

 

 

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت متعلق به
انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران
می باشد.

اطلاعات تلفن Rss
انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram
Developed by : w w w . d o r w e b . i r